Na samom početku ove (čudne) godine Reebok je imao veoma uzbudjive vesti za sve sneakerhead entuzijaste širom planete. Naime, njihov revolucionarni model Zig Kinetica bio je planiran za bombastično lansiranje u globalnoj kampanji koja je uključivala mnoštvo influensera prepoznatljivih po eksplozivnoj energiji i upečatljivom stilu.

To nije bio nimalo slučajan odabir endorsera - energija i stil koji se mogu opisati ovim pridevima bili su polazna tačka u kreiranju i realizaciji patike napravljene da impresionira čak i najrazmaženije kupce te čak i najinertnije među nama motiviše na pokret.


Zig Kinetica je svetlo dana ugledala u poslednjim nedeljama februara. Nekoliko nedelja nakon inicijelnog izlaska na tržište, sve je stalo zbog pandemije. Odjednom, u svetu koji će narednih meseci živeti pod heštegom #stayathome, patike koje vas mogu odvesti gde god poželite neko vreme nisu bile u fokusu Instagram ekipe. Međutim, fan baza ovog po svemu posebnog modela rasla je i to na potpuno "organic" način. Reebok Zig Kinetica je model koji je bespogovorno trendovao u našoj novoj normalnosti, postavši must have sa punim pravom - u samom vrhu (ne)oficijelnih lista najznačajnijih sneaker izdanja 2020. godine.

Objašnjenje opšte popularnosti Zig Kinetice možemo naći u samoj udobnosti modela, čija tehnologija podrazumeva "vraćanje energije" tokom hodanja trasirano kroz Reebok Zig istraživanja duga više od decenije. Podsećanja radi, Reebok je 2010. lansirao ReeZig pod sloganom "Enegija za vaša stopala" i tad je kontrasni cik-cak đon bio pravi hit, nešto do tada neviđeno.

Isti, samo napredniji Zig princip primenjen je i na prošlogodišnjem Zig Kinetica Concept Type 1, futurističkom fashion favoritu nastalom u saradnji sa britancem po imenu Ian Paley, autoritetom londonske streetwear scene koji vodi kultni Garbstore.


Čini se da je to kod Zig Kinetice najznačajnije - koliko precizno pogađa "zeitgeist". Momenat u kome dostignuća u udobnosti i bogat tehnološki CV patike spaja naprednu sportsku tehnologiju sa onim što je najaktuelnije u streetwearu.

Ivan Radojčić - Fashion Editor Noizz