CrateMaster, kratak film sa potpisom kreativnog direktora i modnog dizajnera Kerbyja Jean-Raymonda, najavljuje novu Reebok brand platformu "Life Is Not A Spectator Sport", koja nastoji da pokaže kako sport treba da bude dostupan svugde i svima.

On donosi novu kreativnu viziju i pristup koji je predstavljen posebnom video serijom "Reconnect". Film je snimljen u Brownsvilleu u New Yorku, a radnja prati svakodnevni život mladih dok se kreću gradom, planirajući večernji košarkaški turnir.

"Za mesto poput Brooklyna, gde je ispričana ova priča, pristup igri je veliki problem - imate toliko ljudi sa tako malo resursa i još manje prostora", objasnio je Kerby Jean-Raymond, potpredsednik Creative Directiona za Reebok. "CrateMaster definiše snagu zajednice i igre koja motiviše mlade ljude da se druže i uživaju u sportu".

Ovim filmom je prikazano kako kreativnost i strast za sportom mogu pretvoriti trotoar, ogradu ili uličicu u mesto za takmičenje na kom svako može postati pobednik. "Želimo da prikažemo sportove i aktivnosti koji svima mogu biti dostupni", nastavio je Jean-Raymond. „Vodeći se idejom da se ‘život ne prati sa tribina‘, svojoj publici želimo da prenesemo snagu pokreta, bez obzira na to odakle su ili koje mogućnosti imaju.

Uz to, za buduću podršku zajednice iz filma, Reebok će organizaciji Friends of Hilltop donirati potrebnu opremu za igralište i rekreativni centar Hilltop.

U narednim mesecima najavljena je i novu globalna brand kampanja pa će tako prva sportska linija Jean-Raymonda biti predstavljena 2022. nakon čega sledi i njegova prva kolekcija 2023. godine.